varför gör jag såhär?

Jag klarar inte att se ut såhär, jag är för tjock, det funkar inte. Jag vet att jag beklagar mig som fan hela tiden, men varför ska det vara så jävla svårt. Jag vill bara gå ner lite till och få träna. Jag orkar inte trycka i mig en massa och se mina lår växa. Fan :(

Saknar Anna Banana skitmycke också, så jävla tomt utan henne, hon mår skit och jag mår skit, men tillsammans är vi oslagbara!


Idag har jag verklig ångest över allt jag ätit, sjävklart inte över matschemat, men det bara känns, det är fruktansvärt.
Började gråta förut innan middagen.. Hur svårt kan det vara?

Hoppas jag klarar av att bestämma mig för att inte träna och följa behandlingen stenhårt nu..

Kommentarer
Postat av: stephanie

det låter klokt. håll motivationen vid liv nu! jag hejar på dig, helena : )

2008-09-22 @ 20:15:13
URL: http://attlevalivetnu.blogg.se/
Postat av: Anonym

även om ångesten inte försvinner så kämpar du mot ett liv som går ut på mer än att räkna kalorier dygnet runt. ett friskt liv som innebär glädje på tusen andra olika sätt än känslan av att känna sig duktig och smal.



det är skiiiiiitsvårt men du är mycket mer än det matmonster du känner dig som nu. som frisk får du råd och tid och förmåga att tänka på annat än mat. du kan skratta leva och vara ledsen av helt normala anldeningar istället...och DET är värt varenda gram och kilo i vikt man får offra för att leva på den friska sidan.



men lätt nej inte en suck men du är smart och tuff som fan tjejen du fixar det här



lycka till krama!

2008-09-22 @ 22:06:05
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0