vikt vs me

Igår gick bra, tog det lugnt hemma med familjen..
Idag tränade jag som vanligt, svårt att låta bli, framförallt när det har blivit systematiskt nu och en del av min morgon..
Ska kanske få börja åka buss för att jag ska få röra mig lite och kunna bli av med träningsmanin.. får se hur allt blir..

jag tror iaf att jag gått i vikt den här veckan, jag känner det, det suger, men upp i vikt ska jag ändå.. kanske är förr bättre än senare? Det är som att jag inte hade räknat med att gå upp i vikt när jag började behandlingen, typ bara bli frisk från anorexin, haha snacka om dum :(

Hoppas att allt ska lösa sig på ett bra sätt, det är hursomhelst förbannat svårare än vad jag någonsin kunde tro.. jag trodde väl att jag kunde äta, men bara valde att inte göra det..


jag vill åka på sensation i danmark i november, lär juh inte vara så stor chans att jag får göra det.. fysisk aktivitet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0