ångest i sitt esse

Så ännu en bristande uppdatering, men allt för mycket har tagit upp min tid, men nu är det i alla fall söndag och det är väl en bra dag, eller?

Har varit alldelse för mycket upp och ner, vet varken ut eller inte, men det kanske så det ska vara?

I fredags var jag ledig, drog och tränade med Anna Panna, hängde lite med min pojke och mams och sen bar det av till söder för lite skumpa med Ida<3 Drog hem och åt middag med familjen, drog till Siri och ännu mer Skumpa och promenad.. Möte upp min sötis och lite annat värt folk och gick ut på medusa för öl o dans :P
Lördagen bjöd på totalt lugn, mys med pojke sen familj och min siri.. Sen tillbaka till min sötis och så kolla vi Spiderman..

Vaknade med ångest och idag och är fullständigt säker på att jag ökat i vikt, tankarna är starkare än på länge, känner mig jävligt låg vad gäller den biten.. Drog och tränade och fick lite egentid och det kändes i alla fall bra, psykiskt sätt är det på samma nivå. Jag lyssnar i alla fall inte på tankar och skiter i maten utan gör totalt tvärtemot vad tankar säger.. För jag har insett att det inte brukar ge särskilt mycket än ännu mer självhat och destruktivitet..

Får se vad kvällen bjuder på, kanske ska måla om min brors hall eller ta en promenad..
Imorgon blir det i alla fall jobb antar jag..

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0