fest o grejer

Det är lördag och jag ska faktiskt inte ut, blev alldelse för mycket fest i går som blev galet mys och roligt.
Jobbade hela dagen, drog och gymmade och sen kalas!
Somnade vid kl 06 i morse, så mår väl inte helt topp idag..

Visst har jag nog ätit lite för lite vissa dagar, men andra dagar mer. Jag har ätit bra idag, mumsat massa mat, cola och god efterrätt.. Imorgon blir det träning och promenad med en vacker vän. Så det kommer bli en riktigt skön söndag. Sen ska jag mysa med familjen, innan de drar till Sicilien, hoppas det är riktigt varmt och skönt där nere :)

Får se hur det går med maten, äter juh som sagt efter hunger och mättnad o s v. Vad jag väger har jag ingen aning om, har i alla fall byggt muskler så de väger nog en del. Får se vad som händer på Mando på onsdag, känns lite jobbigt att åka dit för jag pallar inte höra att jag fortfarande är på min målvikt, eller än värre väger mer.

Men life is a bitch, men jag ska väl överleva det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0