gym o sol

Nu har jag gått upp tidigt idag och solen skiner, jag ska äta frukost med paps och sen dra till gymmet innan jobbet.
Känns skönt, lagom trött i huvudet, men det känns bra att slippa skynda med träningen efter jobbet när jag ändå är betydligt tröttare.

Jag ska träffa Rebecca och Ida idag, fina flickor, äta och prata skit är planen för kvällen, kanske en kvällspromenad om det fortfarande är varmt då :)
Sen ska jag träffa världens finaste grabb<3 Som alltid typ, ett beroende jag värderar högt, fantastiska människor finns det faktiskt inte alls gott om, så det så.

Om en vecka blir det Mando och 6 veckors, förhoppningsvis sista 6veckors, jag känner att jag har koll nu, äter mer om jag tränar och efter hela tiden efter hunger och mättnad. Ibland känner jag att lite gamla tankar smyger sig på, men inget man lätt att övervinna, eftersom det är bara att köra på gamla mönster.

Däremot är jag redan sjukligt trött på min b-lunch jag äter på jobbet, yoghurt och dubbelsmörgås, eftersom jag vill ha mat, fan det är helt sinnessjukt att bara äta något sådant, även om det säkert energimässigt kommer upp på en lunch nivå, eller nästan i alla fall, så känns det totalt obalanserat.

Nu ska jag fixa gröt och hälla upp kaffe, får ta med mig något att äta efter träning, orka gå under nej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja..

Ne, jag dricker resource näringsdryck.

Skönt att höra :)

Du är stark tjejen!

Kram

2009-04-01 @ 13:17:02
URL: http://mells.blogg.se/
Postat av: nattis

hej helena! tänkte fråga, hur ser en vanlig matdag ut för dig idag? äter du fortfarande 6 ggr per dag?

kramar

2009-04-02 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0