helg o sol

Igår var en fantastisk dag :)
Lunchade med Ida<3 ute i solen och pratade en massa, dessutom unnade vi oss en lite shoppingrunda.
Tog en promenad med min kära Siri på Skogskyrkogården som alltid, mysigt och värt som alltid.
Drog hem och pratade lite med mams och paps och gjorde mig i ordning, sen bar det av mot central för att möta upp fina flickor. Mumsade sushi och jag insåg att sushi inte alls är en bra middag när man ska ut och festa. Herregud, inte alls mycket dricka men full och förvirrad blev jag. Så jag och min älskling drog hem och åt oxfilé med pasta(?) mycket givande, men behövdes. Mådde inte alls toppen idag när jag vaknade. Men efter stadig frukost, promenad med mams och bror och massa glass känner jag mig faktiskt back on track. Eventuellt blir det lite fest ikväll också, men får se hur jag känner mig. Ska i alla fall äta hamburgare med familjen innan jag ger mig av på äventyr.

Imorgon ska jag och Rebecca ses och ta en promenad och bara ha det mys. Blir kanske lite träning också, beroende på vad kvällen bjuder på.

Nu ska jag ut i solen med paps.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej:)

Det var ett tag sen jag kollade in här hos dig. Hur står det till?

Nja, sushi är nog ingen bra mat att grunda med innan utekväll. Ladda bättre till Valborg om du ska ut då! Ta hand om dig

2009-04-28 @ 15:46:52
URL: http://labansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0