mando bla bla

Ännu en givande dag, tyvärr börjar jag bli sjuk.
Kändes inte alls lockande att åka till Mando, men å andra sidan kan det vara skönt och bara få det gjort.
Hursomhelst gick det bra, hade tappat lite i vikt, men det var juh ingen större nyhet. Blir fortfarande förvirrad över det där med tanke på att man vägs efter frukost o s v.

Träffade min sötis Martina, så det var helt klart värt, hon är en helt fantastisk person<3
Jag kommer gå i behandling ett tag till för att vi ska se att allt fungerar, så det inte blir knas på något sätt. Jag vill bara hitta min balans, men jag tror jag är på god väg.

Sen drog jag till stan och har promenerat runt med Sofie och sen min sötis..
En bra dag, unnade mig ett par vita tygskor och leopardstrumpbyxor, galet fint!

Imorgon blir det jobb, tror jag, men det återstår att se om jag är sjuk eller frisk..

Nu blir det mat o lugna grejer.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

och så mycket som jag BEHÖVER att du stöttar mig, det känns så bra! :D



ja, men det är klart, du tränar massa och jobbar, det går åt med energi än man kanske tror älskling.

fint med leopardstrumpisar, det är verkligen något jag förknippar med Dig!

vi ses snart!! KRYA UPP DIG babe, du måste ju orka med fredag ;)

älskar dig finasssste

2009-04-09 @ 09:09:49
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv
Postat av: Lena

vill bara önska dig Glad Påsk.. Kram

2009-04-09 @ 15:46:49
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: nattis

jo, en fråga, gick du upp i vikt även innan du började följa schemat?

2009-04-10 @ 17:07:34
Postat av: Grace

Jag är på väg tillbaka från anorexi, men jag har svårt att riktigt släppa kontrollen. Har varit tvångsinlagd två gånger men det är först nu som jag känner att jag vill satsa på att komma ur den här skiten. Det är så himla läskigt att släppa på kontrollen. Jag har inga hunger eller mättnadskänslor överhuvudtaget och jag är sugen på precis allting. Skulle testa idag att släppa kontrollen helt för att se hur mycket jag kunde äta innan det tog stopp. Det slutade med att jag åt en hel (!) pizza och 0,5 kg lösgodis.. och ändå kände jag inte att jag blev mätt. Nu lär jag ju inte äta på några dagar för jag har en sån fruktansvärd ångest. Det otäcka är dock att det aldrig tog stopp. Vet inte om det har någon koppling till att jag varit inlagd (och töjt ut magen) eller om det är normalt? Har du haft problem med hunger/mättnadskänslor? En annan otäck sak är att nu när jag börjat äta så smått (undantaget idag då jag vräkt i mig) är att jag går upp i vikt även när jag inte äter särskilt mycket. Vet snart inte vad jag ska göra. Det blev visst ett långt inlägg men ibland är det skönt att få skriva av sig. Tack för en jättebra och inspirerande blogg..

2009-04-10 @ 22:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0