människor mer stora planer

Idag har jag grym träningsvärk, men det får allt vara över imorgon.. Ska jobba 11-17 och sen dra och träna, förhoppningsvis med Anna<3

Veckan bjuder inte på så mycket överraskningar annat än jobb och träning och träffa mysiga människor som alltid. Känns riktigt skönt i alla fall!

Det går upp och ner med tankarna, mitt självhat är inte allt idag, men det går alltid upp och ner som sagt.
Jag kan erkänna att jag saknar svält och att gå ner i vikt, men att äta och leva ett sunt liv värderas högre, även om suget är väldigt starkt så orkar jag inte bli en förlorar i mitt eget liv.

Det finns allt för många personer som ska ta sig för saker och aldrig lyckas, jag orkar inte vara en sådan person. Sen att det är deras problem huruvida deras drömmar och idéer sträcker sig långt högre än vad de egentligen kan klara, säger jag ingenting om.
Det finns många personer som jag ser har otroliga potenial att klara det svåraste, om de så ville, men som ännu inte vet om de själva. Sen finns det ett flertal människor som tror sig klara mer än vad de egentligen gör.

Nyss var jag och mams ute på en promenad och handlade, riktigt trevligt som alltid, min lilla ängel.

Imorgon är tanken att jag ska få till en bra flyer och ett utkast på en ny utformning på vår annons, känns lugnt och skönt, det är juh som sagt ändå det jag är utbildad i!

Börjar känna allt mer vilja att göra något vettigt och utvecklande, vilket känns otroligt bra, då har jag alltså för mig själv tagit ett steg i helt rätt riktning.

Nästa onsdag blir det Mando, ska vi hoppas på att det sista gången innan friskskrivning?
Känner inte att jag har lust att ta mer tid till det där, maten går ju faktiskt riktigt bra nu och jag tar otroligt bra ansvar hela tiden faktiskt.

Saknar min Jessi, kanske man borde åka upp till henne snart, hon lockade med Valborg men min plan är fira med alla sötnosar här hemma, för jag har nämligen bestämt att det ska vara strålande sol.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske tränar lite väl mycke... tänk på det.

2009-04-21 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0