mat idag

Har haft lite kaos hit o dit, men nu känns det lugnt, sitter och äter frukost nu innan jag ska gå till bussen och åka till jobbet. Sen blir det en sväng på gymmet, förhoppningsvis med Anna<3 och sen ikväll blir det lite dricka, min lilla kompis Siri har haft det skit och är i starkt behov av myssällskap och vin. Det är jag också, så det kommer bli perfekt.

Jag fick en fråga om hur maten ser ut för mig nu och om jag äter 6 ggr per dag.
6 ggr per dag är det ultimata för kroppen, men har man jobb/skola o s v är det svårt att hinna med, dessutom äter man 6 ggr om dagen när man är i behandling, för att f maximal ätträning, vilket är otroligt bra.

Min matdag igår så ut såhär:

Frukost: 1 portion gröt, 1 äpple, mjölk och kaffe

Lunch: 1 250 gram Bärry yoghurt, 2 smörgåsar med skinkost och sallad

Middag: Biffwok med ris och sötsur sås (stor portion)

Kväll: 1 äpple och lite godis

Anledningen till att min lunch är så patetisk är för att vi inte har någon micro än på jobbet.
Vissa dagar äter jag betydligt mer än det här, tränar jag äter jag åtminstone 2 extra smörgåsar och 1 banan.

Men fråga gärna mer om du är mer intresserad av hur det ser ut, för jag tog bara ett snabbt exempel nu.
Oftast brukar jag ha russin till gröten och kanske 1 eller 2 smörgåsar, men har jag inte varit hemma på några dagar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men gumman det är ju jättelite!

2009-04-03 @ 17:30:16
Postat av: Rebecca

Men gumman det är ju jättelite!

2009-04-03 @ 17:32:34
Postat av: nattis

ser ju lite ut (ska komma från mig, haha) ... men andra dagar kanske du äter mer?

2009-04-03 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0