mobil stulen & allmänt kaos

Underbar dag i lördags, njöt av sol och mys med familjen. Sen på kvällen bar det av till festens anda med härliga människor. Dessvärre blev min mobil stulen, så om någon läser min blogg som vet att jag ska ha deras nr, skriva gärna mobilnr till mig! Jag kommer att ha mitt gamla nr, men väntar än så länge på nytt simkort, så jag vandrar nu runt med ett kontantkortsnr.

Hursomhelst efter allmänt kaos tog jag mig till ungdomsmottagning igår, för att få nya p-piller som funkar för mig. Men eftersom jag varit såpass sjuk, var jag tvungen att träffa läkaren senare på dagen, vilket enbart kändes jobbigt och tungt. Spenderade tiden mellan besöken med träning och mysdag med mams.

Idag har jag dragit med mig min älskling till jobbet och sen födelsedagspresentshopping, mycket spännade ;) ikväll ska jag fira min kära bror och sen åka och byta mobilen jag köpte igår, eftersom den var trasig. Någon som har något omdöme om sony ericsson w595?

Imorgon ska jag till Mando för möte och lunch, känns inte alls motiverande, tycker det är otroligt jobbigt. Eftersom jag får viktnojja av att gå dit eller jag blir orolig över allt det där igen. Fast nu äter jag bra och har balans, men är rädd att jag då istället ska ha ökat mer än min målvikt och då kommer jag bli otroligt ledsen och förvirrad. Eller kanske mer panikslagen.. Återkommer imorgon med mer fakta om det helt enkelt.

Nu tror jag att det snart vankas födelsedagsmiddag!

Kommentarer
Postat av: Elin.

Hej!

Jag inspereras verkligen utav din blogg. Vilken kämpe du är!

Vad glad jag blir av att läsa din blogg, att det faktiskt går att vända om man faktiskt ger sig sjutton på det.

Kämpa på.

Kram Elin.

2009-04-29 @ 08:22:13
URL: http://eellann.blogg.se/
Postat av: vilsen

Jag har startat en namninsamling kring detta som har skett..Hjälp mig att få behålla vår lärare kvar.Hjälp oss som inte mår bra att få behålla vår trygga lärare kvar.Jag har även skickat brev till politikerna och hoppas på ett svar ifrån dem..hjälp mig..

Jag ska kriga för min rättvisa och jag har spridit mitt brev över hela socialkontoret och jag kommer kriga för att vinna..Jag ger mig inte så lätt..För detta var det värsta i hela mitt liv dem kunde göra..

Tryck på länken och skriv under om ni känner med mig!!Gå in i denna länken jag sänder och skriv under!! Vore tacksam..Även skulle jag uppskatta om ni kunde sända vidare denna länken till andra,jag behöver eran hjälp med underskrift så att jag kan lämna in om 2 veckor till politikerna och mitt brev så dem får se att detta är viktigt att få behålla kvar..Tack..



http://www.namnlista.se/lat-min-larare-stanna-kvar

Tack för eran stöd isåna fall!!

2009-04-29 @ 19:30:59
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsensliv
Postat av: Lina

Vad bra att det går bättre för dig nu:) Jo, jag märker också av att hjärnan fungerar betydligt bättre när den får lite mer näring. Förut trodde jag att alla drev med mig när de använde uttrycket "svälthjära". Och det stämmer att man behöver motgångar ibland och ta sig igenom dem för att få framgångar. Det finns liksom ingen spikrak väg tillbaka.

Jag har varit inlagd på slutenvården men är ganska nyligen utskriven. Helt underbart!

Kram

2009-04-30 @ 07:17:12
URL: http://labansdotter.blogg.se/
Postat av: sirigrand

verkligen sjukt struligt för dig med alla mobiler älskling, har det löst sig nu tro?



jag saknar dig min vackraste Helena <3 och tänker på dig! i helgen får vi ta och ses, om så bara lite snabbt, för har jag nämnt att jag saknar dig ;)



kärlek!

2009-05-06 @ 18:54:28
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv
Postat av: Em

Är annapanna du beskriver myanalife?

2009-05-06 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0