panik o lugn

Hade riktigt mycket panik idag, men som tur är har jag människor runt omkring mig som kan lugna ner mig.
Spenderade dagen med att jobba, ta det lugnt ute i solen och sen möta min favorit<3 och så åt vi middag med min älskade bror!

Imorgon ska jag jobba 11-19, ev dra och träna med Anna panna efter om hon orkar träna så sent. Återstår att se, annars kör jag det på onsdag. Blir lugn kväll imorgon helt enkelt.. På onsdag är det Mando kl 11 och köra 6 veckors, sen är jag ledig, ska spendera dagen på något givande sätt!
Har absolut nojja inför vägning o sånt på onsdag, eftersom jag inte vill fokusera på siffror.. Men det löser sig.

Veckan bjuder på jobb, påskmys, vin, gym och förhoppningsvis sol.

Maten har hursomhelst gått bra idag, blev lite förvirrad över att alla tyckte jag åt lite, så har analyserat det med lite sötnosar under dagen och nu har det väl gått riktigt bra isf.
Jag kommer juh som sagt alltid vara smal, det finns inga tjockisgener, tunga eller lätta skelett.. Däremot kan man ha en matchvikt som är på ett relativt lågt eller lite högre BMI. Spännande tankar såhär på kvällen..

Har spelat lite guitar hero också, I ROCK eller? Nej verkligen inte, men det kändes rent pulsmässigt som ett riktigt träningspass, eftersom jag måste koncentrera mig så mycket.

Jag älskar alla värda människor i mitt liv, hur fan skulle jag klara mig utan Er?

Kommentarer
Postat av: nattis

vad är det för panik du känner? är det anorexi-demoner eller stress? är det ångest? /kram

2009-04-07 @ 17:34:35
Postat av: Rebecca

You do rock! Haha :)

Du får smsa när du varit på Mando imorgon, berätta hur det gick och vad Linda sa! PUSS

2009-04-07 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0