pistol dreams

Idag har jag blivit 800 kr fattigare eftersom mn visdomstand bråkar lite. Knasigt men värt det, antar jag.

Jag träffade min kära M i lördags ute, efter en mysmiddag med Ida och Sofie.
Hade fantastiskt roligt hela kvällen, blev lite kaosartat sen, vilket jag börjar förstå mycket beror på att jag får ångest när jag inte känner att jag till fullo kan kontrollera läget.

Min baby får semester idag, medan jag börjar jobba ordentligt imorgon, ingen bra tajming där inte. Men han behöver fanimej ledigt :)

Hade tänkt att jag ska äta frukost, gick upp vid åtta typ, men har slappat och sen varit hos tandis och direkt efter kändes inte läge att äta. Utan jag läste ut min bok istället och satte i gång en tvättmaskin, vilket verkligen behövdes.

Kl re ska jag träffa Ida, kommer bli super :)

Igår tränande jag, vilket var helt stört skönt, totalt egentid, även fast min handled värkte lite väl mycket kanske?
Den mår bättre idag i alla fall, är jag en total klant eller en olycksfågel? Jag röstar för det första, varje vecka kommer jag med nya extraordinära blåmärken och andra härliga missöden.

Pendlar väl lite fram och tillbaka i ångestträsket, det samma gäller viktnojjan, vet hur jag ska lösa det faktiskt, min förhoppning är att det blir bättre när jag jobbar varje dag. Men kan också vara enbart ett flyktbeteende.

Jävla skitsjukdom, att den fortfarande har något att säga till om efter så otroligt lång tid och kämpande.

Nej nu får det blir frukost och lite tv.

Lyssna på "pistol dreams" med Tallest man on earth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0