ångest o sån skit

En nyttig dag av ångestrelaterande och tvinga undan all panik för att jag helt enkelt inte orkar.
Det är inte värt det längre, förut var det något jag levde för, nu vill jag istället leva livet.

Jag har en ängel som ständigt bär mig, hon har hjälpt mig under flera år, utan henne skulle jag nog inte kommit såhär långt som jag faktiskt gjort.
Jag var hos henne idag när hon jobbade, men ändå fick jag ut så otroligt mycket av det.

Ångest är fortfarande inget farligt, bara förbannat jobbigt.

Jag fick en fråga ifrån Nattis om var min ångest beror på om det inte är maten, ärligt så vet jag inte. Men jag gissar på att det är anorexin som försöker ta plats, men eftersom jag inte bryr mig om maten på samma sätt längre så är det svårt att se sambanden, fast jag känner dem.

Kommentarer
Postat av: Fanny

fin blogg :)

2009-02-15 @ 12:00:01
URL: http://viktigmanniska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0