frågor?

Kärlek på hög nivå är filmen "Walk the line".

Jag blir glad när jag läser Era kommentarer, jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa någon eller åtminstone ge en skjuts i rätt riktning. Jag har varit nere på botten, jag vet hur fruktansvärt jävligt man kan leva.
Att ständigt gå runt med en kvävande ångest och en kropp som inte vill annat än vila, som man likförbannat pressar till tusen. Jag är betydligt stabilare nu, jag trodde aldrig att jag skulle bli det. Trodde att mitt psyke var för svagt, men det är det inte.

Jag har inte haft någon mandometer på flera dagar, så har ätit fritt, jätte skönt och hoppas det gått bra.

Ni får gärna ställa flera frågor om vad som helst, så kanske mina svar kan ge Er något. Förhoppningsvis, för man är inte ensam, även om sjukdomen vill isolera en. Det är en lögnaktig demon som hatar dig och som ville endast förstöra för dig, för du är inte värd ett liv.

Men jag lovar att det finns en väg ut, det gäller bara att ta chansen att fly ut när man kan. Det kan handla om att när man står och måttar upp något och att våga tillåta sig att inte fuska, vilket är jätte svårt.

Sätta upp spärrar för sjukdomen och inte för en själv.

Jag ska äta lunch nu, sen bär det av till Mando med vågen.

Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Katt

Det är härligt att läsa bloggar som din - som inspirerar till det friska livet! :)



Kram tjejen

2009-02-03 @ 13:14:07
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0