näringsdryck o mått?

Jag tänkte fråga imorgon om jag får slippa näringsdryckerna och om jag får slippa måtten.
Hoppas det går som jag vill, men med tanke på att jag äter allt och lite till så borde det nog gå att lösa.

Känner mig riktigt trött, har varit en produktiv dag tillsammans med Tini<3 Vi fixade leg och pass och fikade.

Snön har fallit igen och jag som saknade våren.

Hoppas allt vänder snart för då ska jag njuta ännu mer av livet.
Just nu blir jag bara totalt rastlös.

Imorgon blir det Mando kl 11, spännande äventyr, har ingen lust alls, men kan juh iofs vara trevligt.

Hursomhelst imorgon är det helg och det betyder fest och vänner.

Kommentarer
Postat av: nattis

en fråga: hur gör du om du tar sovmorgon? slår du ihop måltider eller förskjuter hela dagen?

2009-02-08 @ 18:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0