w-base, mått bort

Mitt internet har legat nere, mindre kul när jag skulle skriva en massa intressanta saker.

Ifredags var jag på Mando, jag la upp 270 gram på w-base, 10 gram ifrån full portion. Fick ta bort måtten, men inte näringsdryckerna. Men det är lugnt, jag överlever lite till. Sjukt skönt att slippa mått upp allt, det tar betydligt mindre tid att göra alla olika mål.
Annars var det väldigt mycket fest i fredags, totalt galet och värt som alltid, helt borta hela lördagen, vilket resulterade i en lördag på sparlåga. Igår träffa jag min söta Tini och fikade och prata om allt som händer.
Snart ska vi i väg på äventyr till Tinis skola och äta lunch, ikväll blir det middag med en gammal kompis. Ja det går förbannat mycket lättare att göra saker när man vågar äta med människor, jag lovar och sjukt trevligt är det dessutom.
Sen händer det saker varje dag, på onsdag åker jag o tini på kryss, så det blir riktigt mys o fest.

Jag fick en fråga om hur jag gör om jag tar sovmorgon, jag tar inte sovmorgon som jag skulle vilja, jag brukar slå ihop frukost och 10-mellis, vilket blir en ganska stor frukost, men hellre det. Jag har ett sånt alternativ, men när man går en behandling kan man inte sova till kl 12, oavsett om man har gått o lagt sig sju på morgonen. För det handlar om att skapa rutin och få kroppen att börja fungera, jag skulle klara det nu eftersom jag kan känna hunger och mättnad på ett normalt sätt. Men i juli förra året hade jag dels dött om någon hade sagt att jag skulle äta en sådan jätte frukost och sen hade min kropp inte fått en chans att börja fungera.

På fredag ska till Mando igen, ska bli intressant att se hur det blir med vikten, får bara träna en dag i veckan än så länge, men det känns okej. Det gäller att skapa stabilitet.

Nej nu ska jag dra.
Får helt enkelt uppdatera mer sen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

you rock, vi hörs imorgon hjärtat.

2009-02-09 @ 22:03:48
Postat av: Anonym

Vad härligt att se att det går framåt! Du låter så mkt gladare -och sundare!!

Kämpa på tjejjen! Visst verkar det som du får lön för mödan =) Kramar //Nikki

2009-02-15 @ 07:29:21
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0