alla är smala

I natt fick jag psykbryt, skulle äta hamburgare med alla andra efter vi slagit runt på stan. Jag satt och grät och skakade, men tini hjälpte mig som fan, hon är min ängel. Idag kände jag mig sur på anorexin så jag åt glass med chokladsås till efterrätt, fuck you anorexiskit. Jag vinner, jag är starkare än någonsin.

Ska strax dra i väg och handla, men måste bara först berätta om en reflektion jag har gjort.
Jag har alltid varit sjukt kritisk till andra människor, hur de äter och ser ut. Men nu på något underligt sätt, bryr jag mig inte alls längre, jag försvarar andra istället för att vara den som hatar. Jag tycker dessutom att alla är mycket smalare nu än vad jag såg förut. Jag trodde ett tag att alla tappat i vikt, innan jag insåg att det är min syn som har ändrats.
Jag känner mig smalare än någonsin och ändå väger jag betydligt mer nu än vad jag gjorde för ett halvår sen, men vi Ni vad? Jag bryr mig inte, inte alls, jag har stängt av den sjuka sidan.

Igår träffade jag Angelica på Carmen, så jävla värt, min lilla sötnos har äntligen kommit hem från l'italia.

Imorgon ska jag träffa Siri på morgonen och simma, får se hur det går. Jag och tini ska också gå simma snart, ska bli nice att prova annan träningsform också.

På onsdag är det mando, lunch+w-base och möte. Spännande.

Måste få nya näringsdrycker och andra intressanta saker,
Nej har inte så mycket mer att säga just nu, min hjärna är avstängd, kom hem sju i morse, jag älskar att festa helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: lena

fy fan va bra gjort....:) kram

2009-01-25 @ 20:48:55
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: catrin

NO PROBS gullan groda.. du är ju min lilla ängel oxå...! o vi har pänky-beskyddande halsband på oss, ingen kan ta oss! hahahaa! nästa gång blir hambörjaren dans på ros, okej?



PUSS!

2009-01-26 @ 13:29:35
URL: http://blogg.passagen.se/catrin-tin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0