ångest

Kul att det jag skriver ibland kan skänka något positivt till Er.
Fick en fråga om jag fick uppsvullen mage när jag började äta mer:
Ja absolut, galet uppsvullen, jag ser gravid ut fortfarande, det hör till när magsäcken växer. Men det går sucessivt, till en början ger 100 gram mat en totalt chock för kroppen, men nu äter jag 350 gram utan större problem.


Idag var jag hos läkaren, väldigt spännande och jobbigt, orkar inte ens gå in på alla vackra detaljer, men det kommer bli bra det där.

Jag har tänkt lite på ångest, vad som ger stark ångest för vissa, men inte för andra.
Beror det på vilken uppväxt vi har? Eller handlar det enbart om erfarenhet och fantasi?

Jag har upplevt mycket, bortsett från anorexin, så har jag gått i genom mycket kaos, mer kaos än många andra, men även mindre än andra.

Får fortsätta på min filosofiska stund imorgon, dags att ge lite utrymme för annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0