Anorexi? fuck you

Kaotiska dagar, i extrem förvirrelse och i totalt sjukdomens anda.
Plötsligt efter ett bråk igår, om maten givetvis, så såg jag en vändning.
Efter en extrem ångestattack där jag slog och slog, bland annat mig själv i huvudet, rev och borrade in naglarna i armen och huvudet, så kände jag att du är det nog. Självklart genom hjälp av min bror, han är väldigt motvierande. Nu ska jag köra stenhårt, jag är inte lika rädd, det är som att något har lossnat. Jag försöker se min viktuppgång som positiv, en sak är att jag nu har alla chanser i världen att bygga upp en smal, vältränad och sund kropp som samtidigt får allt det behöver, ingen mera svält. Jag ska kunna äta allt, jag följer mitt matschema självmant nu, det känns fruktansvärt bra för det ger styrka.

Anorexin är stark, ett beroende, men jag tycker inte om beroende. Igår sa jag för mig själv när det kändes som värst "vi flytta här ifrån" vilka är vi? jag är bara en person, fuck you anorexi sluta ta MIN energi sluta hata MIG, du har ingen anledning, jag har gett dig så förbannat jävla mycket mer, jag är värd BÄTTRE.

Så nu jävlar så köra vi bara.

Därför vill jag bara säga att jag är absolut inte intresserad av kommentarer från någon som försöker framkalla en ätstörning eller gå ner i vikt, fast de inte behöver det. Jag har fanimej försökt hjälpa er och varna er men ni lyssnar ändå inte.

Så nu ska jag enbart ha projekt att hata anorexin och jag tänker äta ALLT svårt. Choklad o s v.
För jag är STARK.

That's it ;)

Kommentarer
Postat av: lena

Va underbart att du hittat ny kraft o power.. du kommer att fixa detta.. kram Lena

2009-01-06 @ 17:54:08
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Linn

Jag önskar jag hade samma motivation. Du ska veta att jag tycker så mycket om din blogg förresten. Den peppar mig att vilja bli frisk också. Kram

2009-01-06 @ 18:10:31
URL: http://anorexfri.devote.se
Postat av: Anonym

Så ska det låta! Hade en liknande panikångestattack en dag i somras och då jävlar bestämde jag mej för att följa hela konceptet på Mando. Ibland behövs det ett "wake up call" så att säga.. Kram på dej!

2009-01-06 @ 21:36:37
Postat av: Paris

VI är starka, palla vara sjuk. Smala kommer vi alltid att vara. Inte anorexi - smal, men vem fan vill vara det ? Det är sooo last year. Hehe.





Du och jag ska bli friska, och i sommar ska vi åka till Ibiza tycker jag =)





klart vi ska ses! =) när kan du ?

2009-01-07 @ 00:17:06
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Kissdockan

Vad glad jag blir av att läsa detta :D

Brukar följa din blogg och har förstått att du varit i en svacka, o trots att jag inte känner dig så blev jag uppriktigt glad! Hittade din blogg från början genom "Paris" och när jag läser era bloggar så inser jag gång på gång vilka starka människor ni är! Ni tar er igenom så mycket som är så jobbigt, givetvis med både toppar och dalar, men i helhet så tycker jag att ni båda är så himla starka som aldrig ger upp utan gång på gång figthas :) Är övertygad om att ni båda en dag kommer klara det här, ni kommer bli friska. Kämpa på beundransvärda människa!

2009-01-07 @ 01:33:36
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Nolita

Du är grymm tycker jag. Har längtat efter att läsa detta hos dig!! Keep up the good work!

2009-01-08 @ 18:02:09
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0