kickbox bye anorexitönt



Jag tänker så köra på kickboxning, jag är totalt galet pepp.
Vet ni vad allt har fanimej gått fantastiskt idag, jag jag erkänner att lite ilska har allt funnits inom mig. Men jag har stått emot, har fixat allt perfekt, helt otroligt perfekt. Men angående kickboxning så tror jag verkligen att det är en träningsform som passar mig, eftersom jag behöver avreagerar mig och köra explosiv träning.

Eller vad tror Ni?
Vad tränar Ni?

Sen har jag juh som sagt tänkt eller ska, börja rida nu så fort som möjligt, ska ringa och höra med ett ställe imorgon :)

Skulle egentligen på cellprovtagning imorgon, men jag får väl boka om tiden, kom juh lite plötsligt liksom.

Imorgon Mando kl 8, sen hoppas jag att jag får ganska tidigt, jag har faktiskt ett liv att skapa ;)

Kommentarer
Postat av: Paris

Yääy, ja det har vi ! Både du och jag måste börja göra något med våra liv =) leva livet liksom =) resa och träffa människor och festa och leva =)

2009-01-07 @ 00:19:37
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Lisa I

Kickboxning låter bra, men du vet väl att det bränner en jäkla massa energi? Kan du idag äta tillräckligt för normalbehovet när du behöver gå upp i vikt PLUS att äta för att kompensera för träning så att den bygger upp i stället för att bryta ner dig så är det givetvis inget problem. Men om du fortfarande väger för lite och äter för lite så är risken att träningen kommer att ge näring till anorexin. Sorry att behöva säga det, men så är det. Jag fick inte träna förrän jag kom upp till BMI 18,5 och visade att jag fortsatte gå upp som jag skulle, och först bara styrketräning så att jag inte skulle börja använda träning som kompensation. Vill du börja bygga upp kroppen innan du nått normalvikt är det bara styrketräning som gäller (och det brukar verkligen behövas eftersom man svält bort muskler) och du måste kompensationsäta även då. Tänk på det så att träningen inte blir något negativt som håller dig kvar, för jag förstår att du vill träna och att du har en frisk avsikt med det. Men där du befinner dig nu är det så lätt att de där friska avsikterna vänds till något som bara stärker ätstörningen.

Men du är på rätt väg, tjejen. Heja dig!

Kram

2009-01-07 @ 10:27:11
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: catrin

Du e så söt min fina väni!! Du prati med mando o dom säga vad som e okeji.. okeji!?!?! Jag litar på dig, I have faith in joooo!!! Vi fixar allt! och ödli ska på rehab o alla kommer överleva så bra så bra så!!! Piss, nej jag mena puss. HAHAHAHHA

2009-01-07 @ 18:28:00
URL: http://blogg.passagen.se/catrin-tin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0