lite om allt

Idag är jag trött, igår var jag riktigt bakis och det kändes som att jag åt hela dan, eftersom jag var tvungen att ta igen lite och jag gick upp alldelse för sent för att få ett bra flyt i schemat.

2 veckor som har gått bra, när jag missat något så har det för första gången inte varit avsiktligt.
Nu känner jag ett stort behov av att hitta ett jobb, jag tror jag skulle behöva känna att jag faktiskt gör något med mitt liv än att bara glida runt.

I veckan får det bli kickboxning någon dag, när eller med vem vet jag inte än. Annars kanske det blir någon annan rolig träningsform med någon av mina söta vänner.

Lördagen rockade, bokstavligen, svinkallt när vi skulle åka hem och det var mindre kul, men alltid lika värt att gå upp med söta och värda människor.

Idag ska jag och mams köpa present till min äldsta bror som fyller år imorgon, sen ska jag träffa Johanna idag också och det känns fantastiskt.
Imorgon blir det lunch på mando, jag ska göra w-base, får se hur det går, ska bli spännande. Tycker att det är stressande med w-base, men det är bara att få det gjort så äär det över sen. Egentligen skulle jag behöva äta på w-base lite oftare. Ska höra imorgon om hur vi ska lägga upp behandlingen från och med nu.

Annars försöker jag bara tvinga bort alla tankar, stundtals känns det väldigt jobbigt, men till största delen går det riktigt bra. Det är komplicerat, men som jag sagt tidigare handlar det bara om att bestämma sig.
Jag försöker se framåt, se det som att jag har haft en stor del av mitt liv som jag hatat mig själv, övertränat, levt med svält och då nästan varje dag har varit ett nederlag. Nu handlar det om att hitta verkliga saker i livet som ger något, inget destruktivt, vad det blir vet jag inte än. Kanske handlar det mest om att försöka hitta en balans, jag kommer att lyckas på ett sätt eller annat, det kommer att bli bra.

Kommentarer
Postat av: ingela

Nu blev jag nyfiken, vad är w-base!



det är förresten helt underbart att läsa din blogg numera, du kämpar verkligen och är inspirerande!1 Tack"!

2009-01-19 @ 14:47:34
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: Anonym

När du tycker att du lagt upp lagom och som du tror är normalt,så ta ett par skedar till. Då kommer w-basen att gå kanon.

Massor av Kramar du strålar som en sol.

2009-01-19 @ 20:04:52
Postat av: Anonym

vad är w-base? :)

2009-01-20 @ 15:13:55
URL: http://outerbodyexperience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0