mando+motivation

Mando idag, försov mig, så kom till mellis.
Hursomhelst hade möte kring hur allt går, jag tycker det går fantastiskt och min behandlare håller med.
Vi har bestämt att jag ska få börja köra kickboxning inom några veckor, ska prova typ nästa vecka. Men sen är det juh troligt att jag kommer äta mer då, vilket är fullt normalt och det klarar jag, i alla fall som jag känner nu.

Jag mår så jävla bra idag, jag har inte känt sån här lycka på fler år, ni vet samma lycka som en förälskelse ger, allt är bara så fantastiskt vackert. Människor som man bara hata förut i sin ångest blir man glada av att se, jag njuter av livet och jag tänker hålla fast i det så hårt jag bara kan.

Imorgon är det vikt+frukost på mando, sen hem och sen träffa Anna :)
Fredag är det möte och lunch på mando, dejt med Ida, Catrin och Johanna och det vankas sushi och vin, kommer bli en fantastisk helg.

En annan bra grej, jag frågade om jag får ta promenader och jag får göra det, så länge det inte blir maniskt givetvis, känns jätte bra, för ibland är det skönt att komma ut i friska luften och prata.



Kommentarer
Postat av: Ingela

vilket underbart inlägg att läsa=)))))

2009-01-07 @ 20:55:48
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: Anonym

oh vad glad jag blev av ditt inlägg! kämpa på :*

2009-01-07 @ 21:00:40
Postat av: Katrin

Jag känner igen den där lyckokänslan, känner den också nu. Jag har kunnat äta vad jag vill, helt utan ångest, i ett antal veckor nu, och har klarat av att prata om andra problem som jag har och som gjorde att allt kändes hopplöst förut. Kram och kämpa på!

2009-01-07 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0