mando+vikt+smör




Idag gick jag upp kl 06, alldelse för tidigt för min smak.
Tog vikt på Mando och åt frukost där och vet Ni vad?
Jag tog en smörgås med SMÖR och skinka, jag är så himla stolt över mig själv, har inte ätit riktigt smör på 7 år säkert. Känns skitbra, ska verkligen fortsätta ta det.

Hade tappat lite i vikt igen, känns juh lite tryggt med tanke på att jag följt matschemat till hundra procent och inte haft någon aktivitet eller nåt sånt. Hursomhelst så kanske jag ökar till nästa vecka, annars blir det väl en höjning, kan tänka mig att jag får en höjning snart ändå om jag ska kunna ha ett aktivt liv med träning, promenader och sånt som är normalt.

Idag är jag väldigt trött, men ska spana på lite jobb, Tini<3 har gett jätte bra tips som jag ska kolla upp.

För övrigt är min nya favoritserie Dog Whisperer, hur fantastiskt program som helst. Finns säkert både bra och dåligt med det programmet, men det är fascinerande att se hur hundarna får en trygghet och tillit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You rock :) Hälsa Martina!



Puss

2009-01-08 @ 11:42:10
URL: http://sostituibile.blogg.se/
Postat av: Joanna

Tänkte bara säga att jag har bytt blogg :)



p.s jag älskar dogwhisperer :D

2009-01-08 @ 20:43:08
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0