motivationsera

Motivationen är på topp fortfarande och det går verkligen skitbra, tar perfekt ansvar och känner att jag mår jätte bra av det.
Det är verkligen som något lossnat och jag orkar inte räkna alla KCAL längre eller fokusera på min vikt.

Igår hade jag möte på mando kl 11 och åt lunch där, allt gick bra, så jag ska bara in 2 ggr nästa vecka, mycket ledig tid. Så nu ska jag söka jobb och kanske åka och rida och lite sånt.

På onsdag är det träning med Ida, kickboxning, sjukt roligt.


Igår var värsta superbra dagen, jag och mams möttes i stan, köpte lite saker, sen åkte jag till söder och träffa anna. Efter det mötte jag upp Ida så handla vin och middag sen drog vi hem till mig, åt mellis, pratade och bytte julisar.
Sen kom johanna, middag och vin, myste och gjorde oss i ordning. Efter det åkte vi in och hängde med älsk tini<3 mera vin och mys, satt och snacka och sen åkte ida hem och vi andra drog ut på klubb ;)

MYCKET lyckad kväll, idag bakis och trött, men men..

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad glad jag blev av det här inlägget! Du är SÅ duktig som orkar just nu, som kämpar lite till hela tiden. Det var bara det jag ville säga. Kram

2009-01-10 @ 16:53:33
URL: http://anorexfri.devote.se
Postat av: Nolita

Kul att läsa när det går bra för dig. Vad du har för dig på dagarna, det finns ju trots allt så mycket mer än ätstörningen.

Härligt att läsa iaf=)

2009-01-11 @ 02:16:53
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Paris

Du är så jävla bra! JAG är så jävla bra! NU blir vi friska och skiter i hur vi ser ut och bara njuter av livet tycker jag =)



massa, massa kramar ! <3

2009-01-13 @ 22:40:56
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0