näringsdryck


Det är fredag, igår var en bra på dag. Hängde med Tini hela eftermiddagen, fikade, hitta på galna planer och tog en lite promenad.

Igår var jag på Mando, fick pannkakor mycket gott, hade ganska långt möte med min behandlare.
Vet Ni vad det galna är? Även fast jag har följt allt och ibland ätit mer, druckit massa vin än vad jag ska och inte tränat den här veckan, så jag har typ inte gått upp något i vikt. Så nu har jag tillbaka näringsdryckerna, det är inte ångest, men det känns skit, eftersom jag har konstant mätt och illamående. Jag längtar tills jag får välja själv hur jag ska äta, så jag inte behöver maxa allt så mycket,
Tänker byta näringsdryck snart också, är skittrött på kaffesmak suck, helt sliskig, men what ever jag behöver det. känns lite segt bara.

Om en vecka är jag i Umeå hos Jessi, ska bli helt fantastiskt, första helgen på 7 månader som jag ska klara av helt själv. Det kommer gå jätte bra hursomhelst.

Idag blir det en afterwork, sen ska jag färga mitt hår. Imorgon ska jag och Ida leka målare, vi kommer rocka och sen på kvällen festi, såklart,

Nästa vecka är det bara en dag jag ska vara på Mando, känns fantastiskt.

Snart är det vår.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan vad surt vännen, men sjukt bra att de inte ger dig ångest nu! Dock skulle det inte skada om de var lite godare.. Nu vet du iallafall att du kan äta grymt mycket utan att du går upp ett hekto, det är få förundrat. Fortfarande ses på söndag? PUSS



PS. You're awesome!

2009-01-23 @ 16:18:08
Postat av: j

öåter kämpigt, däremot har du verkligen kämpat. Älskar din nya inställning:) Får man fråga om du är riktigt akut lågviktig eller har du kommit en bit på vägen?

2009-01-23 @ 19:05:30
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: j

Härligt ändå, att du kommit en bra bit på vägen. Själv ska jag precis börja på behandling och har väl minst 12 kg till normalvikt. Just nu känns det jättejobbigt men samtidigt vill jag verkligen bli frisk.



Är det så att det blir lättare med tiden, oavsett hur jobbigt det är i början. Jag menar försvinner ångesten mer? Har otroligt skev kroppsbild med, men många säger ju att ju mer "normalviktig" man blir desto sundare syn får man. Stämmer det på dig tycker du?

2009-01-24 @ 17:40:21
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: Mollan70

Lämnar en tass.

2009-01-24 @ 19:53:11
URL: http://metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0