planering och styrka

Det är söndag, jag mår bra, ute blåser det men det gör faktiskt inget.
Inget väder är dåligt väder, jag har börjat leva igen, även om det knappt gått en vecka, så går det väldigt lätt så fort man bara bestämmer sig. Anorexin har jag lagt i en liten ask med hänglås på, jag har fortfarande kvar nyckeln men snart kommer jag hitta ett bra ställe att slänga den på, så att jag aldrig hittar den igen.

Imorgon ska jag till Mando, blir en kortvisit, bara möte och lunch, så det känns riktigt skönt, sen får jag se vad dagen bjuder på.

På tisdag ska jag och mams ha en egen dag, typ hitta på något fantastiskt, det ska tydligen vara ganska varmt, så kanske en promenad, nationalmuseet och italiensk glass?

Onsdag, tror jag iaf, att jag och Ida<3 ska ge oss på kickboxning, kommer bli en spännande upplevelse.

Sen är det väldigt öppet, fredag Mando igen och 10mellis, mycket skönt.

Jag önskar att alla som är sjuka, kunde betstämma sig, som jag har gjort.
Man tar den styrkan man hade till att bli sjuk, jävligt sjuk, till att bli frisk, det går, jag trodde inte det själv, men det fungerar alldelse utmärkt. Ställ lite krav på sig själv, våga, man växer helt enkelt som människa.

Snart lunch, sen fika i stani med VÄRDI!
Tini och jag är en fantastisk kombination<3

Kommentarer
Postat av: Simone

Kul att det går bra för dig!:):)

2009-01-12 @ 12:43:56
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: annie

roligt att se att du har gått framåt så mycket : )



men hur i ...hanterar man ångesten??!

2009-01-12 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0