som vanligt funderingar

Ännu en söndag knackar på och jag sitter här och pratar med min kära Martina, har inte sett henne på evigheter och det är mindre kul. För hon är min ängel och vi skulle verkligen behöva ses. Får helt enkelt muta med henne på en promenaddejt eller vinkväll snart ;)

Igår gick juh relativt bra, idag har gått bättre, blodpudding till lunch, kalorier here I come, för jag ska fanimej inte ha dom där jävla näringsdryckerna. Sen har jag juh självklart funderat vidare på träningen och viktökning och allt runt omkring. Träning ger muskler, som i sin tur väger ganska mycket, är inte det fantastiskt?
Jag måste helt enkelt sluta vara viktfokuserad, det är juh inte så att jag någon gång i mitt liv ens vägt över 60 kg, och jag är väl runt 1,71 eller mer? ah ja, hursomhelst så behöver jag juh inte vara rädd för att bli totalt stor. så nu måste jag sluta tänka. jaa.

ikväll biodejt med Sofie.
Skulle åkt in ti Catrin-älsklingen, men lunchen blev sen och jag kommer inte äta mellis ute.
Men vi ska ha långdejt im:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0