Umeå

Umeå är en fantastisk stad,för här bor fantastiska Jessi.
En liten vit katt, slickar i sig resterna av in näringsdryck, ser otroligt sött ut, han doppar tassen i glaset.

Tini är i Sthlm och jag kan inte annat att sakna henne.

Maten går bra, som alltid nu, känns lite konstigt att äta mer än andra hela tiden, men sen kommer jag på att det är col att min kropp just nu behöver så mycket mer än alla andra.


Tänkte inte skriva så mycket mer idag, för ag tänkte rycka upp mig efter gårdagens festande och duscha.

Fick en fråga av en tjej som går på Mando, som frågade om det bara handlade om att bestämma sig och att om ångesten då släpper.

Ja i mina ögon fungerar det så, men å andra sidan gick jag med stark ångest i sju månader och var verkligen inte kapabel till att bestämma mig. Men när man börjar få ett lite stabilare BMI så är det som att hjärnan börjar att fungera och man ser helt plötsligt att det finns ett liv och en värld utanför sin ångest.

Kommentarer
Postat av: Katt

Hihi, min kisse tycker också om näringsdryckerna. ;)

2009-01-31 @ 17:57:32
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com
Postat av: tjejen på mando

tack för svaret angående att bestämma sig. jag ska verkligen göra det nu. är så galet trött på att fuska så fort jag får chansen. den enda jag lurar är ju mig själv. DU har verkligen fått mig att se en väg ut, Helena :) Tack.

2009-01-31 @ 19:15:57
Postat av: catrin

SAKNAR dig oxå bästaste bästing!! No no ovärda människor får hålla på mer ok, you n me stick 2getter som 2 getter.. hahahahha!! puss

2009-02-01 @ 05:39:27
URL: http://blogg.passagen.se/catrin-tin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0