bryta mönster

Sjukt ledsen att jag inte skrivit men har inte ens suttit vid datorn i princip.

Det går framåt, men med diverse bakslag, jag försöker att inte hamna i dåliga mönster, vilket går bra i och med att jag jobbar nu och så.

Ångesten har jag stillat på andra sätt, om det är bättre eller sämre kan jag faktiskt inte svara på, kanske mer fusk att inte längre orka ta tag i sin ångest och bearbeta den, även om jag oftast gör det.

Har blivit en del gym, promenader, fest, födelsedagsfirande o s v.

Nu ska jag skutta i väg till bussen, lite bråttom, sitter och mumsar gröt.

Jag lever och jag kommer uppdatera mer antingen ikväll eller imorgon.

Hur mår Ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att ha något att göra om dagarna :D



Jag mår inte bra, det går inte framåt över huvudtaget.

Hur mår du? :)

2009-03-31 @ 18:11:29
URL: http://mells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0