gamla vanor

Idag har vi vart pa ett riktigt aventyr, vi trodde attt det bara var 2 km dit vi skulle pa studiebesok, men det visade sig vara drygt 1,5 timmes promenad och vi hamnade i ghettot och stalllet hittade vi inte till.

Har lite noja over vikten, kanns som att jag ater mer har aven fast jag lyssnar pa kroppen sa far jag lite panik o tror att jag kommer ga upp flera kg. vi gar anda en del varje dag sa jag vet inte alls. det ar val ovanan och alla gamla negativa tankar som kommer tillbaka.
 blir sa att jag bara vill ga mer, far en kansla av mani igen nar det galler att ga. fast jag vet att jag kommer vinna, bara vanja mig mer.
kan det vara for att jag inte ar van att bara lyssna pa kroppen?
gah hatar det har :(

Kommentarer
Postat av: k

åh, sån blir jag alltid när jag inte är "på hemmaplan". tror att jag går upp i vikt och sånt, även fast jag rör på mig mer.

men du är stark, du fixar det här. fortsätt lyssna på kroppen, för så gör ju alla andra, och det är då man är snäll mot kroppen. och snäll ska man ju vara! :)

2009-03-04 @ 16:43:22
Postat av: Mirry

Dagens Jag Vill Ha är utsedd på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-08 @ 14:19:14
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0