målvikt

En dag av förvirrelse börjar gå mot sitt slut.
Jag valde att stilla denna känsla med sprit, en del i mitt missbruk, men känns bra och faktiskt balanserat.

Idag var jag på Mando och efter frukost bestående av gröt, russin, äpple, mjölk. rågbröd med marmelad, tunnbröd med smör o skinka, kaffe och vatten och kläder hade jag nått min målvikt. Spännade?
Ska jag känna panik?
Jag blev förvirrad 58 kg för mig är förknippat med ångest, men jag vet att jag inte väger det egentligen utan något i kroppen heller.
Dessutom har mina p-piller spelat mig ett riktigt spratt, förbannade hormoner, som totalt kaosar kroppen, mens i en månad? och sen extra mens?
Härlig känsla av totald uppsvälldhet.

Hursomhelst, är jag smal men kvinnlig och riktigt vacker. Dock blir jag ledsen eftersom mina p-piller förtar mina balans i kroppen, jag kan lätt väga 58 kg med balans och muskler.

Spenderade dryga timmen på ymmet och insåg att jag blivit starkare.
Det var riktigt skönt, känner träningsvärken smyga på.

Jag är faktiskt 171 cm lång och med den här vikten blir jag sjukt vacker har jag insett, men jag vill inte ha den vikten när man har en massa i kroppen. Känns inte stabilt, hoppas på en lösning efter jag slutat.

Hur mår Ni?
Hur går det för Er?

Jag är fri, kan äta allt och jag mår bra.
Det Ni, det är något att uppleva ska Ni veta :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Gud vilken lycka att kunna äta vad man vill o när man vill.. måste var underbart.. undra närman kommer dit..

en lite fråga.. när du började äta emr o gå i behandling, mådde du mycket sämre en period då? Jag mår sedan ca 1 månad tillbaka få fruktansvärt mycket sämre.. supoerhög ångest mer hjärnspöen o allt annat skit som bara kommer på köpet känns de som.. ska de vara så här? känns meningslöst livet ibland alltså.. kram

2009-03-22 @ 20:35:09
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0