matschema o s v

Nu ar vi i Belgrad, darfor har jag inte vanliga bokstaver och tangentbordet ar sjukt trogt sa kommer inte orka skriva langt.

Fick en fraga om hur jag tyckte matschemat var i borjan eller hur det fungerade.
nar man kommer in i behandling efter att ha varit i svalt under valdigt langt tid sa far man ett litet matschema som ar lite hogre an det intag man hade innan man kom in. till en borjan ar det jatte svart och valdigt jobbgt med alla hojningar som man maste gora nastan varje vecka.

jag hade jatte svart och hatade varje dag, pa samma satt som jag tyckte det var skont att fa slappa kontrollen och faktiskt fa ata varje dag och dessutom slippa trana hysteriskt hela tiden.

ju langre tiden gar desto mer normalt matschema far man, jag at 6 ggr om dagen och hade relativit hogt matschema. men det dar ar olika fran person till person hur hogt intag man ska ha.

fraga garna mer sa kan jag forklara battre :)
vad exakt ar det du vill veta, vad for behandlng ska du borja?
mitt matschema som ja hade i borjan gar nog att hitta i borja av bloggen, for jag har det inte i huvudet bortsett fran att lunch/middag bestod av 100 gram husmanskost. :)

Maten gar sjukt bra har nere, kanske kommer ga upp lite, men det ar inget jag oroar mig for aven om det gamla anorektiska tanket ibland vill ta over.
jag ater efter hunger, blir mer hungrig juh mer vi ror pa oss, eftersom vi i princip gar hela dagarna.

kommer iaf kunna skriva varje dag, aven om det ser lite konstigt ut.

Kommentarer
Postat av: j

kul att du svarade!:)

Jag går på en slags enhet som heter Vågen i Borås. Har inte träffat dietisten än så skulle vara bra att få lite bra start under tiden. Du får gärna maila mig ditt första matschema om du har lust och tid. Kanske när du kommer hem!

Oroa dig inte för vikten, du vill ju inte ner i skiten och jag lovar dig att du inte går upp flera kilon. Ha en fortsatt härlig resa:)

2009-03-04 @ 19:05:53
URL: http://blifrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0