serbia

Idag har vi varit i en stor och fin kyrka, blev en liten promenad, otroligt bra att fa lite frisk luft.
Annars regna det hela dagen igar, sa vi var i princip bara hemma bortsett fran en tur till en galleria o fik.

Maten gar mycket bra, det kanns skont, oroar mig inte lika mycket langre. har val vant mig, men det kommer givetvis tankar ibland. men det ar nog naturligt antar jag.


jag kan skriva mitt 1:a matschema sen nar jag kommer hem, har det nog kvar hemma, sa kan jag visa.
Va valdigt lite pa det schemat i alla fall.

Det ar valdigt billigt i Serbien, kanns bra da behover man inte fa panik haha :)

Hur har Ni det?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

MISS YOU!

2009-03-13 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0