träning+helg

Igår blev en lugn dag, riktigt skönt att bara ta det totalt lugnt.
Idag gick jag upp "tidigt" och åkte hem till mams och paps och åt stor frukost, sen blev det gymmet. Skulle ha tränat med min kompis, men hon dök aldrig upp, så vi får träna tillsammans i början av veckan istället.
Sen har dagen bjudit på diverse äventyr och en massa jävla snö och kyla :P

Ikväll händer nog ingenting, kanske träffa världens vackraste pojke<3
Eller sitta hemma med familjen och kolla Beck?

Mycket turer fram och tillbaka och jag är i starkt behov av stabilitet och trygghet, annars kommer jag tappa bort mig själv känner jag.

Såg att dom hade satt in ett extrapass med Core på måndagar kl 12:00, det är verkligen helt perfekt, fast inte imorgon, då ska min kropp få vila upp sig lite.

Mycket folk på gymmet föresten, det brukar ju alltid droppa av i januari?

Har Ni tänkt på att människor aldrig slutar att förvåna en?
Det är sjukt fascinerande, tycker man märker något nytt varje dag, vissa saker mindre, medan andra är större.
Ah ja liten fundering, nu ska jag inte gör någonting.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej



Jag har följt din blogg sen i somras och vilken resa du har gjort!! Du är ju helt fantastisk! Igår skummade jag igenom ditt arkiv igen och nu känner jag igen mönstret hos mig själv. Jag ligger nog ett steg efter dig i tillfrisknande. Mitt tvivel på att jag var sjuk hade jag i höstas/vintras, nu ser jag att jag är sjuk och vill bli frisk men har sån extrem viktnoja som du skriver mest om i höstas. Om jag fortsätter följa ditt mönster kommer snart min ånmgest lindras mer och mer också. Det ger mig hopp!



Jag beundrar dig och blir så peppad av din blogg! Peppad till att bli frisk! Ta till dig en sån uppmuntran! Du verkar vara en så stark person! Många lycka till!



Kram en annan Helena

2009-03-24 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0