träning&plans

Idag har jag tränat på gymmet, kändes otroligt lugnande, bara att träna själv och lyssna på musik.
Sen drog jag hem och åt lunch och tog en vårpromenad med mams, lite mycket motion idag kanske, men desto hungrigare är jag. Sitter och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag göra något så spännande som att hänga upp all tvätt ifrån Serbien.

Men efter det ska jag träffa min älskade Johanna och vi ska vina lite, ska hursomhelst bli sjukt mysigt. Det är juh ändå onsdag och VÅR<3

Imorgon ska jag träffa gullungen Ida, det är efterlängtad, tror det blir något lugnt och givande, som alltid.

Fredag är det möte på mando, så det ska bli intressant, känner som sagt ingen större lust att åka dit, men trevligt och träffa M<3 och min behandlare.
Sen ska jag träna och förhoppningsvis få med mig Anna till gymmet, om hon inte jobbar, hoppas hoppas :)

Annars är det lugnt nu, ångestattackerna ligger på is för tillfället, vilket känns skönt, ska se om jag kan lyckas hålla i det.
Jävla helveteskänsla det där, kvävande och så blir man helt illamående och avstängd och samtidigt hysterisk.





Kommentarer
Postat av: Lena

overkligehetskänslor o avstängdhet är inga roliga känslor det..kram

2009-03-19 @ 15:34:02
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0