updates

Sjukt seg idag, har spenderat dagen med äventyr och sen fika med Ida och ett varv på gymmet, riktigt skönt.

Ska försöka få in lite pass, blir lätt fast i att bara styrketräna, för jag tycker det är så roligt, men det är sunt att variera sig.

Sushi<3 ttill middag, galet gott :)

Imorgon ska jag i väg till stan med mams och köpa present till paps och så vill jag spana på ett par jeans, tycker fan jag är värd det ehhh..
På kvällen ska jag träffa en gammal kompis, så det blir trevligt.

Ska inte skriva mer nu för jag håller på att få panik känner, behöver nog lugna mig lite.
Helvete, att jag inte klarar något just nu. Men snart är allt över.

Kommentarer
Postat av: lena

Jobbigt när paniken smyger sig på, på olika sätt.. att den inte bara kan försvinna för gott liksom.. Hoppas att allt är ok med dig iaf o att du får en bra dag.kram

2009-03-25 @ 08:41:10
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: nattis

vad är det du får panik över? är det mat-/viktrelaterat? kul att du gymmar : )

du är stark! kram

2009-03-25 @ 16:09:54
Postat av: Anonym

hur har du det? kram

2009-03-30 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0