värda människor

Ny dag, vaknade med en känsla av att andas ut alkoholånger, otroligt vackert.
Jag var ute med Johanna och Helena och drack lite vin, riktigt mysigt och verkligen en härlig onsdag.

Sen träffa jag min älskling<3 på söders höjder och jag höll på att frysa ihjäl när vi kom hem, men efter en extra kofta, täcke och typ ett nåt litet gulligt blåselement och sömn så blev jag varm. Vaknade halv åtta i morse och kände totalt skabb, men så kan det gå ibland.

Maten har gått sjukt bra, har verkligen lyssnat på kroppen och ätit väldigt bra, så det känns tryggt.

Ida, min lilla snuttis kom hit, så tog vi en promenad, för även om det var nordlig vind så var det faktiskt en otrolig våreftermiddag, vi pratade massa och hade det riktigt bra.

Till middag blev det tomatssoppa med lite biffbitar o krutonger, självklart massa knäckebröd o mjukt bröd med smör och ost, riktigt mumsigt. Sen slog jag på stort och åt 3 kakor, kändes som en bra idé, för det är så sjukt gott :)

Imorgon är det Mando som gäller kl 11, ska bli intressant att äta lunch där, har inte vart där på 3 veckor faktiskt.
Tänkte ta med mig min mandometer och se om jag kan lämna tillbaka den för jag kommer inte använda den ändå, tycker jag fixar bra portioner, får se om jag får göra så, hoppas sjukt mycket på det i alla fall.

Sen ska jag skutta i väg och köra ett litet träningspass och förhoppningsvis göra något spännande på eftermiddagen.

På kvällen ska min familj och jag fira att det är vårdagsjämning, vilket självklart ska firas med smörgåstårta, kan det bli bättre?

Ångesten har lagt sig, hoppas inte den kommer tillbaka, jag vet ju som sagt varför jag fick den, så det borde gå att kontrollera och undvika.

Nu ska jag aktivera mig på något givande sätt, vad har jag ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är så fruktansvärt grym babe!

2009-03-21 @ 13:10:54
Postat av: Lina

Hej!

Har läst din blogg och följt den ett tag. Jag kan inte annat än att säga att jag beundrar dig! Vilken styrka och inställning du har! Eller fått snarare.. Du inspirerar mig och visar att det finns ett annat liv än sjukdomen. Kämpa vidare, jag tror på dig.

2009-03-22 @ 09:20:38
URL: http://labansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0