updates

Jag vet att jag skulle börja skriva oftare, men har varken haft tid eller ork och inte heller tillgång till en dator.

Har vart ett riktigt kaos och hamnade i en riktig svacka, vilket gick ut lite över maten, kände absolut ingen hunger och ville bara ut och gå för att bearbeta ångesten. Men det har löst sig nu och jag är back on track, låter jag det gå ut över maten mår jag bara sämre. Men anorexin finns kvar helt klart, även om jag kämpar emot och oftast hörs hon inte alls.

Har tränat och jobbat en massa, träffat vänner och hela den här veckan innebär jobb varje dag, så jag tänker mest vila upp mig och träffa människor jag tycker om.

Har precis köpt en ny liten mobil, en svart gullesak som har en massa spel, kan bli intressant.. :)

Imorgon är det jobb 11-19 sen träning och sen sova massa :)

På fredag efter jobbet ska jag ut till Ida och hennes Marcus och mumsa middag och mysa. Ska bli jätte trevligt :)

Nu är jag trött som fan och tänkte dra mig mot drömmarnas land, känner nämligen ångesten krypa lite för nära nu.

Jag ska skriva igen, när vet jag inte. Förhoppningsvis kan jag ta upp bloggandet, men min ångest och panik var så stark att jag knappt klarade av att åka till stan..

Ta hand om Er.

Anna panna är inte myanalife, utan är en av mina bästa vänner.
Visserligen känner jag myanalife också men vi har inte setts på allt för länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Jag ska göra ett arbete i skolan om ätstörningar.

Mitt mål är att göra det så djupgående som möjligt och framför allt, att folk ska få mer FÖRSTÅELSE för de som är drabbade av sjukdomen.

Så för att få den så ingående som möjligt tänkte jag höra om du kanske har lust att svara på lite frågor? Hör av dig om du skulle vilja hjälpa mig.



Vänliga hälsningar, Anna.

2009-05-08 @ 21:55:41
Postat av: sirigrand

Jag har typ saknat att vara på jobbet idag! BARA för att det är bäst att jobba med dig!! :D

2009-05-14 @ 20:52:24
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv
Postat av: Lina

Saknar dina inlägg..Men man ska inte blogga om man inte känner för det, det blir inte bra ändå. Och det är ju trots allt för sin egen skull man bloggar, eller hur?

Hoppas allt är bra med dig:)

Kram

2009-05-15 @ 09:03:37
URL: http://labansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0