lördag

Vad glad jag blir att några faktiskt fortfarande kollar in här ibland, jag ska bli duktig på att uppdatera nu igen, det är riktigt mysigt att se att folk läser och kommenterar!

Jag var ju sjuk, halvseg vecka allmänt måste jag säga, en del jobb och väldigt trött.. Men igår blev det träning vilket resulterade i yrsel(?) och sen träffade jag R<3. På kvällen blev det kalas, gick ut, träffa fina människor och dansade massa, riktigt värd kväll med andra ord.

Det är inte alls bra för mig att bli sjuk, jag får totalt negativ syn på mat och blir en riktigt bitch, nojjor och allmänt icke behov av mat. Jag veta att det är fucked up och bara hjärnspöken, men jag har riktigt lätt att falla tillbaka i gamla önster tydligen. Inte för natt det ger något på vikten, än så länge så är det den mentala delen so är förvrängd, vilket inte alls är roligt. Det gäller väl att kämpa på och att gå emot alla felande tankar, eftersom det enda de resulterar i är ett helvete. Visst låter jag rationell?
Det är i alla fall lättare att tänka och prata än att faktiskt handla, men I will rock!

Hur går det för Er?

Jag ska ha en lugn lördagskväll.. Är ledig söndag, måndag också så det är riktigt skönt faktiskt.

Imorgon blr det träning och dejt med min fina Ida<3

Kommentarer
Postat av: m

Du är bra! :)



För mig rullar de på. Ibland upp och ibland ner. Även jag behöver ignorera hjärnspökena. Men om vi tänker logiskt så är det ju så att i denna sjukdom vill spökena att vi ska känna oss tjocka och dåliga även fast det är fel, så därför är tankarna gott och kort helt jädra fel!

Kram!!

2009-11-08 @ 08:56:57
URL: http://fightfightfight.blogg.se/
Postat av: m

Du är bra! :)



För mig rullar de på. Ibland upp och ibland ner. Även jag behöver ignorera hjärnspökena. Men om vi tänker logiskt så är det ju så att i denna sjukdom vill spökena att vi ska känna oss tjocka och dåliga även fast det är fel, så därför är tankarna gott och kort helt jädra fel!

Kram!!

2009-11-08 @ 08:57:13
URL: http://fightfightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0