Rock on baby

Japp då vaknade jag sjuk kl fem i morse, vilken fantastisk start, låg vaken till kl sju, bitterheten är ljuv.. Blåskatarr eller någon annan jävla skit, mycket trevligt.

Har ätit mycket idag, lunch på mando, middag o sen godis. Dessutom lite juice på det, för att försöka få bort bakterierna..

Mando gick bra, eller kanske är väl allt relativt. Prata om att jag måste kämpa på nu, vet inte fan om jag orkar bara.. Vi får se, allt kanske är underbart när jag vaknar imorgon.

Känner mig så himla trött nu, funderar på att krypa ner i sängen och sova tills jag ska till jobbet imorgon.

Är inte på humör idag, det känns inte så bra någonting, känner mig nere.


Kommentarer
Postat av: m

Du är grym! :)

2009-11-22 @ 13:26:58
URL: http://fightfightfight.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej! Har skapat en ny blogg just för tillfället.. den gamla kommer ligga kvar o det kan hända att jag återvänder snart till den igen. men du är välkommen att läsa min nya om du känner för det.. Hoppas att du får en bra dag.. Kram

Postat av: Agnes

Heeeeeeeej!



Va evigheter sen, lever du?

2010-04-29 @ 17:12:25
URL: http://belijver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0