misslyckande

Min ångest släpper inte, jag har ätit bra, eller framförallt igår, drack alkohol och hade tränat.
Vet inte vad som är rätt och fel längre, jag försöker bara andas. HELVETE.

Försökte väga mig för några dagar sen, det var nog ett sign att vågen inte fungerade. Skulle bara få ännu mer panik.

Är konstant trött, överanalyserar allt, är i en jävla bubbla.
Glad att jag har mina vänner som pushar mig i rätt riktning.

Just nu är jag bara ett monster, en person som aldrig kommer få vara smal. Ett misslyckande rakt i genom.
Hur fan kan det bli såhär?

Kommentarer
Postat av: Grace

Det där om att du "aldrig kommer att få vara smal" känner jag igen (tänker själv så ibland). Du är förmodligen fortfarande smal, bara att du själv har svårt att se det. När du tänker så, försök att då också tänka på hur dåligt du faktiskt mådde när du var sjuk. All skit som det för med sig att svälta sig.. Du vet ju innerst inne att det inte är värt det. Kramar <3

2010-05-22 @ 23:50:23
URL: http://gracely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0